Impulzom pre založenie spoločnosti boli požiadavky klientov, pre ktorých sme realizovali prieskumné projekty v agentúre 2muse. Keďže s našimi prieskumnými službami bola spokojnosť a zároveň od samotných klientov prišla požiadavka implementovať naše odporúčania smerom k ďalšiemu rozvoju ich podnikania cez aktivity call centra, rozhodli sme sa skúsiť aj iný typ „biznisu". Neprichádzalo do úvahy spájať prieskum s telemarketingom, v žiadnom prípade sme nechceli spájať služby komerčného call centra s prieskumom a prieskumnými projektami, kde ide o úplný iný typ telefonického kontaktu. Preto padlo rozhodnutie založiť úplne novú spoločnosť,“ približuje Michal Vyšinský, riaditeľ 2muse.
Vedením spoločnosti Customer Center je poverený Ľubomír Žatko. „Customer Center sa chce na trhu profilovať najmä cez kvalitu poskytovaných služieb a to predovšetkým kvalitou samotných zamestnancov, na ktorých chceme stavať a dlhodobo do nich investovať.
Všetci agenti, ktorí pre Customer Center pracujú, pracujú na trvalý pracovný pomer a kontinuálne prechádzajú školeniami soft aj hard skills,“ približuje Ľubomír Žatko.